Publieksprijs

Eén van de prijzen die de deelnemers aan de High Growth Awards kan winnen is de Publieksprijs. Deze prijs is in het leven geroepen om de deelnemende ondernemers een extra podium te geven om hun visie op groei aan Nederland te laten weten. Op deze manier maakt de onderneming dus kans het ultieme rolmodel te zijn voor Nederland. Er kon tot 2 november 2015 gestemd worden waarbij er ruim 5300 keer is gestemd op 46 deelnemende bedrijven. Hieronder vindt u de top 10 van de publieksprijs:

8. ItaQ – 191 stemmen

  • ItaQ is de laatste 5 jaar elk jaar aanzienlijk gegroeid.
  • Financieel gezond en bieden onze klanten en kandidaten dus continuïteit.
  • We zien ons beroep als vak en nemen geen genoegen met gemiddeld. Elke kandidaat wordt persoonlijk op kantoor gesproken en legt een eigen ontwikkelde assessment af.
  • We hebben de grootste gecategoriseerde up-to-date database van NL-ICT kandidaten.
  • We werken met senior partners met inhoudelijke kennis. Deze hebben zelf ook ingehuurd toen zij werkzaam waren bij grote organisaties en begrijpen daardoor de klant.
  • Relevante certificaten voor onze branche: ISO9001:2008, NEN4400-1, Graydon.

2. Lampdirect.nl – 790 stemmen

LampDirect.nl (Any-Lamp BV) is een zeer jong, internationaal en dynamisch bedrijf. Met maar liefst 15
webshops in meer dan 11 verschillende talen, zijn wij actief in heel Europa en ontvangen wij op onze
internationale website orders vanuit de hele wereld. Ons team is een mengeling van jonge mensen uit heel Europa (en zelfs uit Nieuw-Zeeland), die niet alleen samen werken, maar ook een echte ‘familie’ vormen. Elke dag worden hier 11 verschillende talen gesproken, spreken we Engels met elkaar en komt er uit onze keuken tijdens de lunch een bijzondere mengeling van allerlei verschillende gerechten. Het is zeer mooi om al deze mensen hier te mogen verwelkomen en aan hun te laten zien hoe mooi het leven in Nederland is.

9. DLR – 130 stemmen

Dé innovatieve ondernemer in een stabiele conservatieve markt. Wij nemen klanten mee naar een stap uit de (schijn)veilige comfortzone zodat de werkelijkheid weer bepalend wordt.

4. Adwise – 428 stemmen

Adwise heeft een bijzondere groei weten te realiseren, zonder vreemd vermogen, met een jaarlijkse groei in omzet en een positief resultaat. Door sterke focus op specialisatie, ontwikkeling van de organisatie en managementstructuur, kwaliteit van de dienstverlening, innovatie en marketing.

6. Savision – 308 stemmen

Door het gebruik van Savision’s software zijn bedrijven in staat om storingen en problemen binnen hun IT-omgeving te voorkomen en daardoor hun producten en diensten zonder belemmeringen aan te bieden. Ze kunnen storingen in de IT-omgeving voorkomen die problemen kunnen veroorzaken voor de eindconsument/gebruiker/jou. Bijvoorbeeld bij het online boeken van een hotel, bij het pinnen van geld, bij het bestellen van een hamburger in een fastfoodrestaurant. Doordat Savision organisaties helpt storingen in hun IT-omgeving te voorkomen en op te lossen, is er tevens meer ruimte voor innovatie en optimalisatie, wat ten goede komt aan het product en/of dienst wat jij dagelijks afneemt.

5. Solid Professionals – 376 stemmen

Een rolmodel is ‘iemand die identificatiemogelijkheden biedt voor een bepaalde doelgroep en een voorbeeldfunctie vervult voor die doelgroep’. Solid Professionals richt zich op het realiseren van kwalitatieve groei door continu bezig te zijn en te zoeken naar toegevoegde waarde voor de klanten. Dit realiseren we door de beste mensen te werven en hen aan ons te binden door betrokkenheid en persoonlijke ontwikkeling te bieden. Solid Professionals wil hét voorbeeld zijn van goed werkgeverschap: als leukste en beste werkgever binnen onze branche kunnen we bovenstaande doelstelling realiseren.

Van Domburg Partners

1. Van Domburg Partners – 1320 stemmen

Van Domburg Partners is een jong en dynamisch bedrijf, actief in een innovatieve en aansprekende markt van digitale en audiovisuele toepassingen. De aantrekkingskracht van de producten en oplossingen is groot. En de marktkansen en groei voor de komende jaren in dit marktsegment wordt bevestigd door de bekende onderzoeksbureaus. Van Domburg Partners heeft anticyclisch geïnvesteerd om de mogelijkheden volop uit te nutten. We zijn apetrots op ons team waarmee we de successen geboekt hebben!

7. Label A – 211 stemmen

We geloven dat om een goed product te creëren, je naar je klanten moet luisteren. De feedback van onze klanten is onze grootste inspiratiebron; onze roadmap is grotendeels gebaseerd op hun input. Hiermee bouwen we niet alleen software voor onze klanten, maar ook met onze klanten.

Daan

3. Daan – 460 stemmen

Hallo, wij zijn Daan, een arbeidsbemiddelingsbureau gespecialiseerd in de non-profit. We richten ons op het onderwijs, de zorgsector en de overheid. Wij ondersteunen onze klanten bij zowel tijdelijke als structurele personele vraagstukken en bieden onze kandidaten de juiste uitdaging. Op 2 januari 2012 hebben wij onze deuren geopend en binnen drie jaar hebben we een landelijke dekking weten te verwezenlijken met zeven vestigingen. Dit hebben wij gedaan door een persoonlijke en betrokken aanpak en een flinke dosis gedrevenheid en lef. Die woorden karakteriseren ons team en vormen de kracht van onze organisatie.

10. Krikke – 102 stemmen

Bij Krikke is de klant geen koning maar gelijkwaardig partner; en toch voelt hij zich keizer! Ons team staat altijd voor iedereen klaar. Het gouden team verdient een kroon op het werk. Daar past de High Growth Awards uitstekend bij!